Reklama

Stokrotka premiuje zakupy

Ogólnopolska sieć supermarketów Stokrotka wprowadziła nowe rodzaje promocji dla klientów. Teraz, kupując większą liczbę produktów, można zapłacić taniej. Wszystko dzięki rabatom naliczanym przy kasie.

2 za 1, 3 za 2, 4 za 3 – tak w Stokrotkach oznaczone zostały produkty, przy  zakupie których naliczany jest rabat. Im więcej w koszyku, tym więcej można zyskać. Ile dokładnie – taką informację klienci znajdą na fiszkach z oznaczeniem promocji oraz w gazetkach promocyjnych. Szczegółowo opisują one także ceny produktu w ramach i poza promocją oraz koszt zakupu zestawu premiowanego rabatem. Dane o rabatach zawierają również paragony wręczane klientom przy kasach.

- Tę promocję przygotowaliśmy specjalnie pod kątem klientów, którzy lubią „polować na okazje” podczas codziennych zakupów. Teraz, kupując wybrane produkty, mogą za nie zapłacić nawet połowę taniej, tak jest w przypadku promocji 2 za 1. To konkretne oszczędności – mówi Beata Sykuła, kierownik marketingu Stokrotki.

Promocja typu 3 za 2 nie jest jedyną realizowaną obecnie w supermarketach Stokrotka. W każdy czwartek sieć zaprasza klientów na trwający aż do niedzieli „Targowy Weekend”, proponując niższe ceny kilkunastu produktów wymienionych na oznaczonych stronach aktualnie obowiązującej gazetki. Na przełomie października i listopada w Stokrotkach odbywała się także promocja produktów dla niemowląt. Za każde 10 zł wydane na produkty objęte promocją klient otrzymywał punkty, które następnie mógł zamienić na akcesoria i zabawki dla najmłodszych.

W październiku natomiast sieć zakończyła loterię „Siła Marek, Moc wygrywania”, w której codziennie można było wygrać bony o wartości 100 zł, co tydzień nagrodę w postaci 1 000 zł, a w wielkim finale – aż 50 tys. zł. By wziąć udział w loterii wystarczyło dokonać zakupów na kwotę co najmniej 20 zł wkładając do koszyka przynajmniej jeden produkt określonej marki, a następnie wysłać sms zgłoszeniowy.
Kolejna loteria rozpoczęła się wraz początkiem listopada. W jej ramach klienci Stokrotki mogą wygrać bony na zakupy sprzętu RTV i AGD o wartości 5 000 zł. Wystarczy kupić odpowiednio oznaczone produkty, wysłać sms i mieć szczęście w losowaniu.

- Takimi działaniami chcemy zachęcić klientów do odwiedzania naszych supermarketów w całym kraju, budować ich lojalność, a przede wszystkim – gwarantować dodatkowe korzyści wynikające z zakupów w Stokrotce. Siła naszej sieci stale rośnie, co pozwala nam na nieustanne polepszanie ofert w zakresie cen i promocji, właśnie po to, by nasi klienci byli jak najbardziej zadowoleni – mówi Marek Wesołowski, wiceprezes Stokrotka Sp. z o.o.  

Obecnie pod szyldem Stokrotka działa już ponad 160 supermarketów. Od stycznia sieć powiększyła się o 30 placówek. Spółka planuje kolejne otwarcia i poszukuje nowych lokalizacji dla swoich sklepów. Od momentu powstania pierwszego supermarketu ze Stokrotką w logo w 1996 r. sieć dynamicznie się rozwija, każdego roku otwierając nawet do kilkudziesięciu supermarketów.

Palcówki sieci Stokrotka zlokalizowane są na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Mają powierzchnię od 400 do 1500 m2 i oferują od 6 do 12 tys. pozycji asortymentowych. Na półkach supermarketów ze stokrotką w logo można znaleźć artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię i alkohol. Przez cały dzień oferują świeże: pieczywo, wędliny, owoce i warzywa. Dopełnieniem oferty są produkty lokalne – wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy sieci.

Stokrotka

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top