Reklama

Nowe sklepy PSB-Mrówka

A od kilku lat Grupa Polskie Składy Budowlane (PSB) tworzy w miastach powiatowych nowoczesne sklepy samoobsługowe sektora „dom i ogród” pod nazwą „PSB-Mrówka”. Ich celem jest uzupełnienie aktualnej oferty składów PSB o nowy asortyment, kupowany przede wszystkim przez klientów detalicznych, prosto z półek marketu. Sklepy te posiadają w ofercie od kilku do kilkunastu tysięcy pozycji asortymentowych. Obecnie działają już 33 sklepy PS-Mrówka, a w budowie jest kolejnych kilkanaście.

Na przełomie września i października br. sieć sklepów PSB-Mrówka powiększyła się o kolejne trzy sklepy.

26 września br. został otwarty sklep PSB-Mrówka w Gryficach przez firmę Budex – akcjonariusza PSB. W sklepie znalazło zatrudnienie 16 osób. Powierzchnia handlowa sklepu wynosi 1100 mkw. W obiekcie powstały nowe pomieszczenia biurowe dla pracowników i zarządu firmy oraz sala szkoleniowa. Sklep funkcjonuje w godzinach 7-19 od poniedziałku do soboty.



W Górze Kalwarii, akcjonariusz Grupy firma AR Skład rozbudowała swoją dotychczasową placówkę detaliczną o dodatkową powierzchnię i utworzyła w ten sposób sklep PSB-Mrówka o łącznej powierzchni handlowej 750 mkw.

Kolejny sklep został otwarty w 17 października br. w Goleniowie przez firmę Marud – akcjonariusza Grupy. Placówka ma powierzchnię 1340 mkw. i ogród zewnętrzny o pow. 400 mkw. Mrówka oferuje klientom ok. 14 tys. produktów, a obsługiwać ich będzie 21 pracowników.








Grupa Polskie Składy Budowlane S.A. z siedzibą w Wełeczu k/Buska-Zdroju, działa na rynku 11 lat, jest największą siecią hurtowni materiałów budowlanych w Polsce, zrzeszającą 256 małych i średnich, rodzinnych firm z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 386 obiektach. Ich oferta obejmuje ponad 150 000 pozycji asortymentowych, pochodzących od ponad 420 dostawców krajowych i zagranicznych. Łączne przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych składów, będących akcjonariuszami Grupy PSB S.A., w 2008 r., sięgnęły ok. 3,95 mld zł i były większe o 3,5% niż w roku poprzednim. Centrala PSB – Grupa PSB S.A. osiągnęła w 2008 r. przychody ok. 1,2 mld zł, o 11% większe niż w roku poprzednim. Markę PSB zna dzisiaj 36% Polaków.

Grupa PSB

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top