Reklama

PGE Obrót dba o jakość obsługi


PGE Obrót, spółka z Grupy PGE, dziewiąty raz z rzędu zdobyła godło „Firma Przyjazna Klientowi”. Po raz kolejny otrzymała również certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii.


„Firma Przyjazna Klientowi” to najstarszy i najbardziej rozpoznawalny program badawczo-certyfikacyjny w Polsce w zakresie satysfakcji ze współpracy z firmą oraz budowanych relacji. W całości oparty jest na wynikach niezależnego badania satysfakcji Klientów.

Proces certyfikacji prowadzony jest w trzech krokach i bada sześć głównych obszarów działalności. PGE Obrót została doceniona za ogólne zadowolenie Klientów przejawiające się gotowością do rekomendowania Spółki jako sprzedawcy energii. W tym również m.in. za sprawnie prowadzone procesy sprzedażowe.

- Rozwój oparty na potrzebach i oczekiwaniach Klientów to jeden z głównych wyznaczników naszego działania. Mamy największą liczbę stacjonarnych biur obsługi w Polsce. Jednocześnie stawiamy na rozwój kanałów zdalnych. Zdajemy sobie sprawę z dużego zaufania Klientów do marki PGE, dlatego dbamy o najwyższe standardy obsługi – mówi Mariusz Rędaszka, prezes zarządu PGE Obrót.  

PGE Obrót odnowiła również certyfikat przyznawany przez Towarzystwo Obrotu Energią. Kodeks Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii Elektrycznej jest zbiorem  najwyższych standardów sprzedaży i uczciwej obsługi klienta, zaczynając  od zawarcia umowy, poprzez zmianę warunków, aż po rozwiązanie umowy, czy też złożenie reklamacji.

Audyt prowadzony przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą obejmował kompleksową ocenę standardów obsługi klienta i wszelkich praktyk stosowanych w Spółce. Część teoretyczna polegała na zweryfikowaniu dokumentów oraz procesów dokumentów związanych bezpośrednio z obsługą klientów. W części praktycznej, niezależny audytor w wybranym Biurze Obsługi Klienta sprawdzał, jak to jest realizowane, biorąc pod uwagę m.in. identyfikację potrzeb Klientów, ochronę danych osobowych oraz rzetelność przekazywanych informacji.

PGE Obrót
press box

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top