Reklama

MAKRO Cash & Carry rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem "Ja tu pilnuję najniższej ceny"



W lutym br. firma MAKRO Cash & Carry rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamującą nową politykę cenową. Akcja promocyjna skierowana jest do profesjonalnych klientów hurtowni, ze szczególnym uwzględnieniem branży handlowej.



 W styczniu 2010 MAKRO Cash & Carry wprowadziło nową politykę cenową obejmującą gwarancję stale najniższych cen dla najważniejszego asortymentu oraz nowy atrakcyjny system bonusowy. Kampania reklamująca nową strategię swoim zasięgiem obejmuje prasę, radio, outdoor i Internet. Motywem przewodnim jest charakterystyczny różowy pies – strażnik najniższej ceny.

Kampanią objęto prasę branżową adresowaną do przedsiębiorców z sektora handlowego, m.in. Poradnik Handlowca, Detal Dzisiaj, Handel czy Życie Handlowe. Spoty radiowe można natomiast usłyszeć m.in. w Radiu ZET, Radiu Eska, Złotych Przebojach czy RMF FM. Kampania outdoorowa obecna jest na terenie większych miast w Polsce, w których znajdują się hurtownie MAKRO – billboardy z hasłem „Ja tu pilnuję najniższej ceny” zawisły przykładowo w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu czy Lublinie. Kampania objęła swoim zasięgiem również Internet – portale ogólne (np. Onet.pl) i biznesowe (np. Bankier.pl, Gazetaprawna.pl, Twoja-firma.pl). Kreacją dla MAKRO w wyniku wygranego przetargu zajęła się agencja JWT.





MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
            
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de .


MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)

 

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top