Contact Center - oferta
Oferta usług Contact Center obejmuje:
• Telesprzedaż
Contact Center specjalizuje się w projektowaniu i realizacji dedykowanych kampanii sprzedaży telefonicznej produktów i usług. Nasi konsultanci dokonują prezentacji firmy, oferty oraz zachęcają do zakupu. W trakcie realizowanej akcji wykorzystujemy wszystkie dostępne media (email, SMS, poczta, telefon), starannie dopasowane do profilu branży, produktu lub usługi.
• Wsparcie sprzedaży
Rozwiązania z zakresu wsparcia sprzedaży obejmują między innymi: umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych zleceniodawcy (w tym planowanie grafików), generowanie leadów (wykonanie połączeń do grupy docelowej i zebranie listy zainteresowanych klientów) oraz welcome call.
• Udostępnianie baz danych b2b i b2c
Zgodnie z wyznaczonymi kryteriami selekcji wyszukujemy potencjalnych klientów wśród różnorodnych baz biznesowych lub dostępnych na rynku baz osób indywidualnych. Następnie na podstawie licencji użyczamy wybrane dane zamawiającemu.
• Serwisy informacyjne i infolinia
Infolinia, to bez dwóch zdań, podstawowy kanał komunikacji klienta z przedsiębiorstwem. Warto o tym pamiętać mając na uwadze, że wzrost satysfakcji klienta to realny wzrost przychodów. Obsługa infolinii oraz serwisów informacyjnych w Contact Center to najnowsze technologie, przeszkoleni, doświadczeni konsultanci, wybrani dla skutecznej realizacji Twoich celów.
• ServiceDesk i HelpDesk
Usługi HelpDesk oraz ServiceDesk polegają na udzielaniu przez konsultantów Contact Center ogólnego oraz technicznego wsparcia. Konsultanci pracujący na tego typu akcjach rozwiązują problemy, zagadnienia oraz sugerują rozwiązania dotyczące sprzętu i oprogramowania.
• Badania marketingowe
Realizujemy badania rynku i opinii za pomocą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych (tzw. CATI). Metoda ta pozwala na szybki dostęp do wyników, również online. W ramach usługi otrzymujesz raport zawierający wyniki badania wraz z rekomendacjami oraz nagrania przeprowadzonych rozmów.
• Usługi doradztwa biznesowego
Wspieramy we wdrażaniu rozwiązań systemowych opartych na sprawdzonych w biznesie praktykach. Specjalizujemy się w zarządzaniu organizacją i operacjami oraz zarządzaniu zmianą i projektami. Pomagamy naszym partnerom zwiększyć efektywność procesów sprzedaży i obsługi klienta.
• Studio Nagrań
Posiadamy zespół doświadczonych lektorów i realizatorów profesjonalnych sesji nagraniowych. Przygotowujemy m.in.: zapowiedzi słowne, nagrania komunikatów do IVR oraz infolinii, spoty reklamowe, reklamy radiowe, logo dźwiękowe, audiobooki, materiały szkoleniowe.
• Wirtualne CC - contact center w chmurze
Usługi wirtualnego contact center polegają na udostępnianiu infrastruktury, licencji i wyszkolonego personelu technicznego klientowi, któremu zależy na uruchomieniu własnego centrum telefonicznego.
CONTACT CENTER PRESS BOX