Zmiany personalne w Biurze Reklamy Prasy Codziennej

Drukuj
Po grudniowej restrukturyzacji Biura Reklamy Prasy Codziennej Axel Springer Polska nastąpiły zmiany personalne w Dziale Internet. Magdalena Jabłońska awansowała na stanowisko dyrektora sprzedaży Działu Internet, a Adam Augustyniak został menedżerem zespołu w tym dziale.

Magdalena Jabłońska pracuje w Axel Springer Polska od 2007 roku, dotychczas jako kierownik biura reklamy internetowej. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie. Adam Augustyniak związany jest w wydawnictwem od czerwca 2008 roku, do tej pory na stanowisku account managera. Ukończył psychologię społeczną w Collegium Civitas w Warszawie.

Zmiany personalne związane są z restrukturyzacją Biura Reklamy Prasy Codziennej. Od stycznia przyszłego roku znikną odrębne biura reklamy poszczególnych dzienników Axel Springer Polska. Zastąpią je nowe działy - agencyjny, sprzedaży specjalnej, Internet i sprzedaży regionalnej, które oferować będą klientom zintegrowane portfolio tytułów codziennych wydawnictwa.

Axel Springer Polska