"Ciśnienie na życie" na półmetku
Poprzez aktywności PR koordynowane przez agencję Procontent Communication organizowane są pomiary ciśnienia w centrach handlowych w całej Polsce, na Uniwersytetach Trzeciego Wieku, podczas popularnych wydarzeń sportowych oraz kluczowych konferencji farmaceutycznych. Do tej pory przedstawiciele kampanii zawitali do 10 miast i zmierzyli ciśnienie prawie 100.000 osób. Rolę opiekuna merytorycznego kampanii objął Profesor Marian Zembala, który komentuje wyniki zebranych pomiarów i zachęca do podjęcia działań profilaktycznych na rzecz schorzeń układu sercowo-naczyniowego.
Za każdy wykonany pomiar Grupa Polpharma przekazuje 1 zł na rzecz Kliniki Zdrowego Serca w Zabrzu – jeśli uda się zrealizować cel i przebadać 200 tys. osób, na koniec akcji organizator przekaże 200 000 PLN. W akcję aktywnie włączył się m.in. Główny Inspektorat Transportu Drogowego, przeprowadzając pokazowe kontrole z pomiarami ciśnienia wśród kierowców zawodowych TIRów oraz autobusów miejskich. O kampanii pisały najważniejsze media regionalne i ogólnopolskie, a relacje z wydarzeń pojawiły się w głównych wydaniach serwisów informacyjnych. W ciągu trzech miesięcy działania kampanii pozwoliły wygenerować ponad 300 publikacji prasowych, RTV i Internetowych.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Agencjami odpowiedzialnymi za kampanię są: TELESCOPE ( strategki komunikacji, kreacja), Procontent Communication (działania PR oraz eventy) oraz agencja JWT(przygotowanie i prowadzenie strony internetowej kampanii).
Więcej informacji na stronie www.cisnienienazycie.pl
Informacje o Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Ciśnienie na życie”
Polfa Warszawa Grupa Polpharma