Glossy Media współpracuje z o2.pl
- Współpraca z o2.pl jest przykładem, że Glossy Media to rzeczywiście nowa jakość na polskim rynku sieci reklamy internetowej. Działamy ponad „podziałami", ponieważ chcemy zapewnić marketerom i domom mediowym różnorodną powierzchnię reklamową o dużym zasięgu, na której będą emitowane reklamy skierowane do kobiet. Cieszymy się, że wydawcy doceniają nasze wysiłki w tym kierunku oraz naszą politykę współpracy z serwisami. - mówi Katarzyna Rucińska, dyrektor zarządzająca Glossy Media.
- Glossy Media ma w swoim portfolio dobrze zaprojektowane produkty w kategorii, w której tradycyjnie jesteśmy mocni, zarówno poprzez serwisy premium, jak i rozrywkowe o profilu kobiecym. Mariaż oferty serwisów z dotychczasowego portfolio Gazeta.pl i o2.pl pozwoli sięgać po większe budżety z rynku internetowego, ale może być też argumentem w rozmowach z klientami, którzy większość budżetów zostawiają w TV - mówi Filip Hołowczyc, dyrektor biura reklamy o2.pl.
Glossy Media oferuje reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, która będzie dobierana kontekstowo. Obecnie sieć proponuje pakiety: Kobieta i Lifestyle, Kobieta i dziecko, Kobieta i moda, Kobieta i kulinaria, Kobieta i zdrowie oraz Dziewczyna. Wszystkie witryny wchodzące obecnie w skład portfolio Glossy Media mają łączny zasięg ponad 56% w kategorii Kobieta (Dane: Magapanel PBI/Gemius, październik 2008). Oprócz serwisów należących do Gazeta.pl czy o2.pl, sieć współpracuje m.in. z Fotka.pl, Czasdzieci.pl, Parenting.pl, Szafa.pl, Sciaga.pl.
Sieć reklamy Glossy Media wystartowała w listopadzie 2008 r. Jest projektem segmentu Internet Agory niezależnym od działu sprzedaży internetowej.
Agora