"n1ckol" - nowy serial internetowy na licencji światowego hitu

Drukuj
26 stycznia pojawi się w internecie pierwszy odcinek najnowszego serialu Agory i A2 Multimedia pt. „n1ckola". Projekt oparty jest na licencji firmy EQAL odpowiedzialnej za sukces zagranicznych seriali internetowych LonleyGirl15 oraz KateModern.

Nowa produkcja Agory i A2 Multimedia łączy w sobie kilka gatunków: reality show, dokument i fikcję fabularną z wątkami sensacyjnymi.

Pierwszy odcinek serialu „n1ckola" zostanie wyemitowany 26 stycznia na platformie http://www.n1ckola.pl. Produkcja obejmuje ponad 100 części, które wyświetlane będą 4-5 razy w tygodniu. Każdy odcinek serialu „n1ckola" będzie trwać do 5 minut.

Serial oparty jest na licencji firmy EQAL*, wytwórni zajmującej się produkcją interaktywnych form telewizyjnych. Jej największe sukcesy to popularne za granicą seriale internetowe: „LonleyGirl15" i „KateModern". Twórcy wytwórni w swoich produkcjach przełamują schematy i poszukują niekonwencjonalnych rozwiązań fabularnych i reklamowych.

- Produkcja „n1ckola" to wielkie wyzwanie dla Agory i A2Multimedia ze względu na zupełnie nową formułę dramaturgiczną, której uczymy się od partnerów z USA, jak i na nowy model docierania do publiczności z przekazem reklamowym. Jesteśmy przekonani, że takie seriale wypracują standardy nowych rozwiązań reklamowych - mówi Kamil Przełęcki, dyrektor ds. rozwoju i konwergencji multimediów w Agorze.

Agora, producent serialu, odpowiada m.in. za marketing projektu oraz relacje z klientami. Producent wykonawczy, spółka A2 Multimedia, odpowiedzialny jest za castingi, produkcję i dystrybucję odcinków. Kreacje outdoorowe oraz internetowe wykonała agencja Opcom.

Sponsorami serialu są: Microsoft, Polkomtel, Samsung, Hasbro.

* EQAL - wytwórnia założona w kwietniu 2008 roku przez Grega Goodfrieda i Milesa Becketta, którzy zwani są pionierami "telewizji internetowej". Wytwórnia EQAL buduje wokół swoich produkcji duże społeczności internetowe, które mobilizuje do zaangażowania w opowiadaną historię oraz interakcji. Do sukcesów wytwórni zalicza się dwa międzynarodowe hity - seriale internetowe: "LonelyGirl15" (łączna liczba odsłon: 130 mln*) i "KateModern" (łączna liczba odsłon: 60 mln*).
* Źródło danych: EQAL

 Agora