Viva TV & LIVEROOM zrealizowali pierwszy polski wideo streaming na Facebooku

Drukuj
W czwartek 25 lutego odbyło się wręczenie statuetek Viva Comet dla najpopularniejszych polskich wykonawców.
Gala poprzedzona była ponad półtoragodzinnym streamingiem on-line z czerwonego dywanu, dostępnym jedynie poprzez fan page telewizji Viva Polska (http://www.facebook.com/VIVAPolska) na portalu społecznościowym Facebook. Gospodarzem transmisji była prezenterka stacji Viva Polska – Małgosia Halber.
 
Walka pomiędzy gwiazdami o uwagę fotoreporterów oraz fanów  na czerwonym dywanie była zacięta, ale podgrzała temperaturę głównego wydarzenia – Gali Viva Comet. Transmisję z imprezy śledziło ponad 83000 internautów poprzez specjalnie przygotowaną zakładkę Viva Comet Live na fan page’u Vivy.

Po raz pierwszy w Polsce wykorzystano do promocji marki połączenie wideo streamingu oraz mediów społecznościowych. Dzięki temu stacja Viva Polska mogła dotrzeć do dodatkowego grona fanów, oferując jednocześnie niestandardowy i innowacyjny przekaz.

„Rozszerzenie zasięgu wydarzenia medialnego o transmisje wideo on-line jest popularnym działaniem na świecie i coraz częściej wykorzystywanym elementem marketingu. Jednak do tej pory brakowało w Polsce know-how łączącego wideo streaming ze znajomością zasad i specyfiki Facebooka. Udało się nam z sukcesem zagospodarować tę niszę” – powiedział Piotr Krauschar, współtwórca LIVEROOM.

Statystyki transmisji:
- Kilkaset komentarzy widzów na wallu fan page'a w dniu transmisji
- 2 wpisy publikowane co sekundę via Facebook Live Feed
- ponad 1500 fanów, którzy dołączyli do fan page’a marki
- 83675 unikalnych widzów w trakcie całości transmisji

Po sukcesie tegorocznej relacji na żywo via Facebook, możliwe jest objęcie streamingiem wideo on-line kolejnych edycji Gali Viva Comet w latach kolejnych.

LIVEROOM