Greckie zakłady mięsne Ifantis wykorzystują zalety nowych folii Cryovac Darfresh z nadrukiem

Drukuj
IFANTIS SA jest jednym z największych zakładów mięsnych w Grecji. W skład całej grupy wchodzi kilka firm spożywczych działających w pięciu głównych sektorach rynku: mrożonkach, wyrobach piekarniczych, świeżym makaronie, serach i, oczywiście, w wędlinach i wędzonkach, które stanowią najważniejszą część jej działalności.

Od samego początku Ifantis inwestuje w nowe technologie, aby jak najlepiej zaspokajać potrzeby konsumentów. Największe znaczenie dla firmy ma to, aby oferowane przez nią produkty miały najwyższą jakość i były doskonałe. Dzięki temu Ifantis stał się jedną z największych w Grecji firm w branży mięsnej. Wyroby marki Ifantis zaspokajają gusta nawet najbardziej wymagających konsumentów, a firma potwierdza ten fakt swoim sloganem reklamowym: “Wybierając Ifantis, wybierasz jakość”.

Jak skutecznie wyróżnić swoje produkty na sklepowej półce

Strategia handlowa i marketingowa firmy Ifantis zakłada zróżnicowanie oferty produktowej i innowację. To skłoniło ją do wybrania w latach 90. oryginalnego opakowania próżniowego Darfresh® z efektem “skin” firmy Sealed Air Cryovac. Tą metodą pakowane są wędliny w systemie Case-Ready w porcjach detalicznych. Teraz, podążając za nowoczesnym trendem w kierunku atrakcyjnych wizualnie, przykuwających uwagę konsumentów opakowań, firma zastosowała najnowsze folie Cryovac® Darfresh® z nadrukiem.
Decyzję o wprowadzeniu nowych opakowań podjęto z myślą o rosnących wymaganiach klientów. Chociaż firma czerpie liczne korzyści z systemu pakowania Darfresh® już od ponad dziesięciu lat, zastosowanie innowacyjnych folii z nadrukiem daje jej znaczną przewagę rynkową, Nowe opakowanie oferuje to, czego oczekują konsumenci: atrakcyjny, nowoczesny wygląd, produkty, które dłużej pozostają świeże, i wygodę użytkowania. Do efektownego, przyciągającego uwagę opakowania Darfresh® z nadrukiem Ifantis wybrał prosty, minimalistyczny design, który wzmacnia komunikację marki i podkreśla ogólny wygląd produktu.

Spełniona obietnica: Atrakcyjne opakowanie
W styczniu 2009 roku firma Sealed Air dostarczyła dla firmy Ifantis pełny system pakowania Darfresh® składający się z folii Cryovac® z nadrukiem – górnej Darfresh® TP055 i dolnej Darfresh® RSW03X00 w kolorze białym – wraz ze specjalistyczną maszyną Darfresh® R272, etykieciarką i drukarką termiczną. Sealed Air wspierał wdrożenie nowego rozwiązania, oferując szeroką gamę usług profesjonalnych, w tym: szkolenie z aplikacji, opracowanie designu (z różnymi propozycjami wzorów), zadruk folii i instalację maszyn (wraz z integracją z etykieciarką i drukarką termiczną). Dodatkowo wszystkie etapy wdrożenia tego systemu wspierały burze mózgów i pomoc przedstawicieli handlowych firmy Sealed Air.

Dobrze znany w handlu detalicznym system pakowania próżniowego Darfresh® z efektem “skin” firmy Sealed Air jest od dawna kojarzony z wysoką wartością i wyjątkową jakością produktów spożywczych. Atrakcyjne opakowanie podkreśla ich jakość premium, eksponując je w punkcie sprzedaży i sprawiając, że wyróżniają się spośród oferty konkurencji. Nie pozostawia żadnych wątpliwości, że jego zawartość jest bardziej wyrafinowana niż inne produkty, co uzasadnia też wyższą cenę.

Wielki sukces w handlu detalicznym i wśród konsumentów

Nowa seria produktów firmy Ifantis jest dostępna w największych sieciach handlowych w całej Grecji. Detaliści zyskali dzięki nowemu opakowaniu wiele korzyści. Przede wszystkim, folie Darfresh® z nadrukiem nadają wędlinom Ifantis unikalny wygląd – świeży i atrakcyjny wizualnie, i wyróżniają je na tle innych produktów w bardziej konserwatywnych opakowaniach. Tak zapakowane wyroby można w nowoczesny sposób eksponować w punkcie sprzedaży, np. w pozycji pionowej, co oznacza efektywniejsze wykorzystanie powierzchni sprzedażowej, ale też niższe koszty logistyki. Nie bez znaczenia jest także długi okres trwałości (w zależności od produktu – od 16 dni do 8 tygodni). Poza tym, tego rodzaju opakowanie stwarza szerokie możliwości w zakresie promocji, stanowiąc doskonałe medium do komunikowania się z konsumentem.

Również kupujący okazali wielki entuzjazm w stosunku do nowego opakowania. Szczególnie docenili w nim atrakcyjny efekt „drugiej skóry”, wygodę związaną z łatwym otwieraniem, długi okres trwałości i bezpieczeństwo. W drugiej połowie 2008 roku Ifantis przeprowadził ogólnokrajowe badanie rynku, które wykazało, że konsumenci oczekują opakowania o atrakcyjnym wyglądzie, wyróżniającego je spośród innych produktów i łatwego do zapamiętania i rozpoznania na sklepowych półkach. A opakowanie Darfresh® z nadrukiem z pewnością spełnia wszystkie te kryteria.

Profesjonalizm i strategiczna współpraca z dostawcą

“Dla nas Sealed Air Cryovac to nie tylko dostawca, ale też profesjonalny partner strategiczny. Dlatego nasza współpraca układa się doskonale już od ponad 15 lat” – powiedział dyrektor zarządzający firmy Ifantis. – „Jesteśmy z niej bardzo zadowoleni. Kiedy zamierzamy wprowadzić nowy produkt, po prostu dzwonimy do przedstawicieli marki Cryovac®, a reszta dzieje się sama”.

APRIL