Grudzień pod znakiem szkoleń e-marketingowych
Pierwsze dwa dni - 8 i 9 grudnia - przeznaczone będą na intensywne szkolenia z Google AdWords w ramach wdrożonego przez Google™ programu AdWords Seminar Leader. Warsztaty organizowane przez MaxROY.com umożliwią poznanie platformy reklamowej Google AdWords, zwiększenie zwrotu z inwestycji w reklamę, poznanie metody optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach. Szkolenie daje również możliwość zdobycia dodatkowych umiejętności, które mogą być atutem na rynku pracy.
Już poziom dla osób początkujących i średniozaawansowanych (8.12) pozwoli osobom, które ukończą szkolenie, natychmiast sprawnie korzystać z Google AdWords i znacznie poprawić skuteczność i ekonomiczność dotychczasowych działań. Następny dzień (9.12) przeznaczony będzie dla zaawansowanych użytkowników. W cenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma kupon promocyjny od Google – 200 zł na wydatki w Google AdWords.
10 grudnia zorganizowane zostanie szkolenie z pozycjonowania stron połączone z panelem dyskusyjnym. W ciągu ośmiu godzin szkolenia uczestnicy dowiedzą się m.in., jak działa algorytm Page Rank oraz jak pozyskiwać wartościowe linki do swojej witryny. Wykładowcy wskażą kilkadziesiąt technik mających wpływ na pozycje witryny w wynikach wyszukiwania, omówią etyczne i nieetyczne techniki pozycjonowania, a także zaprezentują najnowsze wyniki testów SEO. Szkolenie SEO jest też świetną okazją, by dowiedzieć się, jak uniknąć błędów w pozycjonowaniu.
Ostatnie z cyklu szkolenie Usability odbędzie się 11 grudnia. To efekt współpracy poznańskiej firmy doradczej MaxROY.com i wrocławskiej agencji konsultingowej Ideacto. 8-godzinne warsztaty poprowadzi Tomasz Karwatka, który jest jednym z prekursorów wiedzy na temat użyteczności w Polsce. Prowadzący jest też autorem książki „Usability w e-Biznesie”, twórcą bloga Webusability.pl. Podczas szkolenia pokażemy, w jaki sposób użytkownik postrzega strony www, przeanalizujemy wybrane serwisy uczestników szkolenia, a także zaprezentujemy najskuteczniejsze narzędzia badania i poprawy użyteczności.
Szczegółowy program szkoleń oraz wszelkie informacje dostępne są na stronie http://www.sprawnymarketing.pl/szkolenia/.
Wszystkie szkolenia zorganizowane zostaną w luksusowym hotelu NH w Poznaniu, w centrum miasta, przy ul. św. Marcin 67.
Wśród osób, które do 7 grudnia wezmą udział w przynajmniej jednym szkoleniu marketingowe, rozlosowane zostaną nagrody-niespodzianki w postaci książki Twój biznes w internecie. Podręcznik e-marketingu, wydanej przez zespół MaxROY.com, nakładem wydawnictwa Axel Springer.
MaxROY.com