Nowy tytuł w na rynku prasy militarnej

Drukuj
Na rynku pojawił się nowy tytuł z branży militarnej - dwumiesięcznik „SPEC OPS – magazyn ludzi akcji” (wydawca Oficyna Wydawnicza MEDIUM). Pierwszy numer, w nakładzie 7000 egzemplarzy, ukazał się 23 listopada 2009 roku.

Magazyn koncentruje się na szeroko pojętej tematyce formacji specjalnych z kraju i zagranicy, wojskowych i policyjnych jednostkach elitarnych: komandosach, spadochroniarzach, oddziałach antyterrorystycznych i wszystkim, co z nimi związane. Znajdują się w nim artykuły dotyczące organizacji, taktyki, szkolenia, misji bojowych i życia codziennego sił specjalnych, a także opracowania dotyczące ich uzbrojenia, wyposażenia i umundurowania. Nie zabraknie również materiałów poświęconych historii jednostek specjalnych z Polski i zagranicy oraz testów sprzętu i akcesoriów taktycznych, będących w wyposażeniu sił specjalnych. Artykuły są przygotowywane w bezpośrednim kontakcie z opisywanymi jednostkami przez autorów związanych ze środowiskiem i dysponujących fachową wiedzą.


 
Adresatami czasopisma są zawodowi żołnierze, policjanci i przedstawiciele służb mundurowych oraz pasjonaci i hobbyści o zainteresowaniach militarnych i survivalowych, którzy mają teraz rzadką okazję do „zajrzenia” w świat jednostek specjalnych.

Pismo liczy 68 stron, ma format 210 x 297 mm, jest wydawane na matowym, kredowym papierze, z lakierowanymi okładkami, w pełnym kolorze. Cena jednego egzemplarza to 9,50 zł, a rocznej prenumeraty – 49 zł. Redaktorem naczelnym dwumiesięcznika jest Andrzej Krugler. Oprócz czasopisma „SPEC OPS” wydawca ma w swoim portfolio branżowe czasopisma dla specjalistów związane z elektroenergetyką („elektro.info”), budownictwem („Izolacje”, „Ekspert Budowlany”) i instalacjami („Rynek Instalacyjny”).

Magazyn „SPEC OPS” można kupić w sieci Empik i kolporterów prasy. Będzie także dystrybuowany podczas targów i imprez branżowych oraz na seminariach i konferencjach tematycznych.

Dom Wydawniczy MEDIUM