Fashion House Outlet Centre Gdańsk wśród największych

Drukuj
 Dwukrotnie większa powierzchnia i liczba sklepów oraz wzrost zatrudnienia – jedyne na Pomorzu centrum typu outlet zakończyło rozbudowę. Fashion House Outlet Centre na gdańskich Szadółkach jest trzecim, po Fashion House Warszawa i Fashion House Sosnowiec, największym w Polsce centrum oferującym markowe produkty tańsze o 30-70 procent. Całkowita wartość budowy gdańskiego outletu wyniosła prawie 30 mln euro.

Od środy, 18 listopada br., Fashion House Outlet Centre na gdańskich Szadółkach zaprasza do blisko 20 nowych sklepów. Dotychczasowa powierzchnia wynajmu centrum, około 10 tys. m2 zwiększy się prawie dwukrotnie. Całkowita powierzchnia handlowa centrum wynosić będzie około 23 tys. m2, dzięki czemu gdański outlet dołączy do dotychczasowych liderów pod względem wielkości w Polsce – dwóch pozostałych obiektów sieci Fashion House (w Piasecznie i w Sosnowcu).

Fashion House Outlet Centre Gdańsk wśród największych

Wraz z rozbudową centrum wzrasta liczba zatrudnionych w nim osób. Dzięki kolejnym salonom w nowej części Fashion House Outlet Centre przybędzie około 200 miejsc pracy. Docelowo zatrudnienie w outlecie znajdzie ponad pół tysiąca osób. W rozbudowanym obiekcie sukcesywnie będą otwierane kolejne sklepy z markowymi produktami sprzedawanymi 30-70 procent taniej. Finalnie ich liczba przekroczy 100.

Wśród nowych marek w gdańskim outlecie znajduje się m.in. prestiżowy Benetton z odzieżą damską, męską i dziecięcą, sklep z elegancką i wygodną bielizną marki Triumph oraz salon z ekskluzywnymi męskimi koszulami firmy Willsoor. Ofertę centrum poszerzy również sklep z młodzieżowymi markami takimi jak: Reserved, Mohito, House, Cropp oraz bielizną Esotiq, a także nowy salon dla pań i panów z odzieżą Tommy Hilfiger. Miłośników stylu sportowego zapraszają sklepy Bergson i Le Mac między innymi z marką Camel Active, na dzieci czekają salony Coccodrilo, Drewex, 5-10-15 oraz Wójcik.

Fashion House Outlet Centre w Gdańsku wzbogaca ofertę produktów tańszych o 30-70 procent nie tylko w segmencie odzieżowym i obuwniczym. W sklepie Dajar Home & Garden kupić będzie można wysokiej jakości artykuły gospodarstwa domowego, w tym porcelanę, garnki, patelnie i sztućce. Na osoby, które interesują się wystrojem wnętrz czekać będzie nowoczesny salon firmy Mituu oferujący ręczniki, szlafroki, szeroki wybór pościeli i narzut.

- Zarówno w okresie nazywanym kryzysem, jak i w czasach prosperity, odnotowujemy wzrastającą liczbę klientów oraz firm zainteresowanych posiadaniem sklepów w Fashion House. Od momentu otwarcia nasze centrum odwiedziło ponad sześć milionów klientów. Mimo, iż na Pomorzu znajduje się wiele centrów handlowych, nasz outlet jest jedynym w kategorii centrów wyprzedażowych. Rozbudowa i kolejne nowe sklepy z pewnością ucieszą więc wszystkich miłośników małych cen i wielkich marek – mówi Ireneusz Homa, dyrektor operacyjny Fashion House Outlet Centre Gdańsk.

Outlet o niespotykanej dla centrum handlowego architekturze, stylizowanej na tradycyjną wioskę rybacką z własną 25-metrową latarnią morską został otwarty 26 października 2005 roku. Fashion House Outlet Centre w Gdańsku oferuje wysokiej jakości markowy towar stanowiący nadwyżki produkcyjne, końcówki serii i kolekcje z poprzednich lat w cenach niższych o 30-70 procent przez cały rok.

Obiekt w Gdańsku jest jednym z trzech centrów outletowych należących do sieci Fashion House w Polsce. Wszystkie outlety oprócz atrakcyjnej oferty, wyróżnia wyjątkowa architektura, której charakter przewodni, dopasowany jest do regionu Polski, w którym funkcjonują. Centrum w Sosnowcu przypomina wiktoriańską uliczkę, outlet w Piasecznie wyglądem nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta.

Imago PR