Rusza nowa strona Travelplanet.pl

Drukuj
Największe internetowe biuro podróży, Travelplanet.pl uruchomiło swoją stronę internetową w nowej szacie graficznej. Za przygotowanie projektu funkcjonalnego i kreatywnego odpowiedzialna była Janmedia Polska.

Przy projektowaniu nowej szaty graficznej zastosowano metodykę User-Centered Design. Najpierw przygotowano komplet makiet low-fidelity, na których przedstawiono rozmieszczenie wszystkich funkcji serwisu, struktury i zawartości podstron. Następnie zaprojektowano linię graficzną, którą zaadaptowano na powstałe wcześniej makiety. W międzyczasie przeprowadzono testy z użytkownikami, dzięki którym upewniono się, że procesy wyszukiwania i rezerwacji wycieczek są dla użytkowników zrozumiałe i intuicyjne.

„Wykorzystanie w projektowaniu elementów UCD ma ogromne znaczenie, jeśli tworzy się rozwiązania, które oferują bardzo duże ilości funkcji i charakteryzują się wysokim poziomem user experience. Dzięki testom z użytkownikami zoptymalizowaliśmy procesy, które są kluczowe dla przychodowości biznesu turystycznego w Internecie.” – komentuje Jakub Andrzejewski, Ekspert ds. Usability w Janmedia Polska.

„Współpraca z firmą zewnętrzną przy projektowaniu nowego interfejsu dała nam możliwość spojrzenia z nowej perspektywy na naszą stronę WWW. Umożliwiło także wykorzystanie know-how z innych branż, w których projektowała interfejsy użytkownika firma Janmedia.” – dodaje Dawid Sadulski, Internet Manager Travelplanet.pl S.A.

Zobacz: www.travelplanet.pl

Janmedia Interactive