Reklama

Media Point Group kontynuuje wydawanie magazynu "Modne Miasta, Modni Ludzie"

Z dwiema płytami DVD ukazał się nowy numer magazynu „Modne Miasta, Modni Ludzie". Płyty „Elvis - o sobie samym" oraz „Bob Marley. Duchowa podróż" zostały dołączone do całego nakładu. To pierwszy numer „Modnych Miast..." z dodatkiem.

„Modne Miasta..." to jeden z przykładów rozszerzania przez wydawcę marki „Machina" na nowe obszary tematyczne. Mimo trudnego rynku prasowego, Media Point Group, wydawca „Machiny", konsekwentnie realizuje strategię zdywersyfikowania portfolio mediów i rozszerzania zasięgu dotarcia swoich magazynów.

„Modne Miasta, Modni Ludzie" to magazyn lifestylowy z naciskiem na stylowy. Wydawany początkowo jako „Modne Miasta" - rodzaj przewodnika po miastach świata i miejscach, które warto odwiedzić, od roku pod zmodyfikowanym tytułem „Modne Miasta, Modni Ludzie" prezentuje nie tylko miejsca, ale także, a może przede wszystkim - sylwetki modnych dzisiaj, modnych kiedyś i modnych zawsze.

Bohaterką wakacyjnego wydania 2009 jest Lady GAGA. Urodziła się w rodzinie o mocnych korzeniach katolickich. Chodziła do katolickiej szkoły, uczyła się grać na pianinie i komponowała. Dzisiaj przypomina skrzyżowanie lalki Barbie z Barbarellą. Świat muzyczny już podbiła, teraz zapowiada wejście na rynek mody. To może być mocne wejście, bo Lady GAGA z modą poczyna sobie bardzo odważnie.

W „Modnych Miastach" także modne... domy na drzewach. Kuliste, przypominające wnętrze łodzi, ażurowe konstrukcje z drewnianych żaluzji przypominające lampiony, romantyczne baśniowe zameczki, tradycyjne wiejskie wille. Zawieszone na żeglarskich linach, wsparte na solidnych pniach, rozłożone na gałęziach. W „Modnych miastach..." raport specjalny o nadrzewnych budowlach z całego świata i tajemnicach ich konstrukcji.

Ponadto w „Modnych miastach..." autorski przegląd prasy bulwarowej, w której znani rodzice oraz rodzice oczekujący dzielą się swoimi refleksjami na tematy okołorodzicielskie od poczęcia poczynając po skomplikowane operacje jak wybór imienia czy organizacja czasu pracy po szczęśliwym rozwiązaniu. W „Modnych miastach..." również stałe felietony - Fiolka Najdenowicz tym razem rozprawia się z dietami, a Maciej Dowbor pisze o rozmnażaniu.

Nowy numer magazynu „Machina Modni Ludzie, Modne Miasta" kosztuje 9,90 zł. Towarzyszy mu kampania internetowa w portalach Onet.pl, WP.pl, Mediarun.pl, Machina.pl, Korba.pl, Film.com.pl oraz dlaczego.korba.pl.


„MACHINA MODNE MIASTA, MODNI LUDZIE" to wydanie specjalne „Machiny". Ukazuje się od 2007 r. Bardzo stylowy magazyn lifestyle'owy. Pisze o gwiazdach i celebrities związanych ze światem mody. Stanowi unikalny przewodnik po miejscach w Polsce i na świecie, gdzie warto bywać. Wszystko to w atrakcyjnej szacie graficznej, w formacie A3 i zszywanej oprawie. Adresatami magazynu są przede wszystkim ludzie młodzi, dynamiczni, aktywni, zamożni i aspirujący, interesujący się modą i podróżami, mieszkańcy dużych miast.

Platforma Mediowa Point Group

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top