Reklama

Śmierć w popkulturze. "Machina" żegna Jacko

To, że w sierpniu na okładce będzie Michael Jackson, zaplanowaliśmy jeszcze w maju. Lato 2009 - to miał być jego wielki powrót, triumf nad czasem, albo wielka porażka i koniec legendy.

Stało się inaczej. Koniec okazał się ostateczny, zanim go zobaczyliśmy. W sierpniowej „Machinie" - pożegnanie z Nibylandią.

Nieoczekiwanie noc żywych trupów, jak niektórzy zapowiadali serię koncertów Jacksona, okazało się jedną nocą jednego martwego trupa. „Machina" sięga do początków historii króla pop. Przypomina, skąd się wziął. Pisze o ciężkiej pracy, ale także o szczęśliwych zbiegach okoliczności. O roli ludzi, którzy go otaczali. I których potem zabrakło. Sylwetka Jacko, niezrozumianego geniusza pop, karykaturalnego Piotrusia Pana i Małego Księcia zarazem - w sierpniowej „Machinie".     

Dla nieutulonych w żalu fanów piosenkarza „Machina" przygotowała też na pocieszenie konkurs, w którym do wygrania 4 unikatowe kolekcje 12 płyt Michaela Jacksona i The Jackson Five oraz 50 płyt Michael Jackson „The Stripped Mixes". Szczegóły konkursu na www.machina.pl/jackson.

Sierpniowa „Machina" to nie tylko pożegnanie Jacko. Ale śmierć króla pop, nieustanny szum medialny wokół przyczyn zgonu, widowiskowy pogrzeb - to kolejny etap zjawiska, które moglibyśmy nazwać popkulturą śmierci. Zaczęło się... Właściwie trudno ocenić, kiedy się zaczęło, ale w tradycji tego zjawiska zapisali się i James Dean, i Marylin Monroe, i Elvis Presley. W sierpniowej „Machinie" również legendarny „Klub 27", czyli dlaczego legendy rocka umierają przed trzydziestką oraz Bruce Lee, który co prawda doczekał trzydziestych urodzin, ale żył niewiele dłużej i odszedł równie zagadkowo.   

W tematykę magazynu znakomicie wpisuje się dołączona do sierpniowej „Machiny" płyta DVD z muzycznym monumentalnym melodramatem "Upiór w operze" w ekranizacji Joela Schumachera. W sam raz na burzowy letni wieczór. Cena magazynu z płytą wynosi 9,90 zł, bez płyty - 7,99.

Nowej „Machinie" towarzyszy promocja w Internecie na portalach: Plejada.pl, Onet.pl, Mediarun.pl, Korba.pl, Film.pl, Ukaraj.pl i Bulwar.pl. Za kreacje oraz zakup mediów odpowiada Media Point Group.

Platforma Mediowa Point Group

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top