SPORTSonline - nowa sieć reklamowa
Rywalizacja sportowa przyciąga miliony widzów, nic więc dziwnego, że przy tej okazji skutecznie i łatwo można reklamować różne dobra. Sport to uniwersalna platforma sponsoringowa i bardzo wdzięczna dziedzina dla reklamodawców. Stąd pomysł na sportową sieć reklamową. Chcemy dać reklamodawcom możliwość dotarcia z przekazem do masowego odbiorcy w Internecie. - mówi Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.
Od początku swej działalności deklarowaliśmy, że będziemy specjalizować się w wybranych obszarach i będziemy tworzyć tylko sieci tematyczne. Po sieci BUDOWNICTWOonline, która ma bardzo mocną pozycję w swojej dziedzinie, prezentujemy nowy projekt SPORTSonline. Jestem pewien, że nasza druga sieć tematyczna powtórzy sukces pierwszej i szybko będzie numerem jeden w swojej kategorii. - dodaje Iwo Gałecki, dyrektor generalny Cormedia.
Obecnie SPORTSonline dociera do blisko miliona użytkowników (real users). Do końca roku planowane jest podwojenie tego zasięgu.
Cormedia
www.sportsonline.pl