KRISPOL i Łukasz Piszczek w nowej odsłonie kampanii "Gwarancja spokoju"

Drukuj



Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Gwarancja spokoju marki KRISPOL we współpracy z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem. Producent oferuje inwestorom szybki i sprawny zakup kompletu stolarki do domu w salonach KRISHOME.


GWARANCJA SPOKOJU

Ambasador marki wcielił się w rolę Doradcy techniczno-handlowego, który odwiedza salony KRISHOME, pomagając klientowi podczas wyboru bram, okien, rolet i drzwi. Krótkie, zabawne sceny pokazują, z jakimi wyzwaniami spotykają się inwestorzy budujący dom i jak ważna jest tytułowa Gwarancja spokoju.

Cykl materiałów będzie pojawiał się na kanale KRISPOL na Youtubie, przez cały wrzesień. Co tydzień będzie emitowany kolejny spot z piłkarzem. – W roku 2019 stawiamy mocny akcent na rosnący trend digitalizacji i contentu wideo. Lustrujemy badania, przeglądamy raporty i jesteśmy świadomi, że to Internet jest miejscem, w którym klient najczęściej spotyka się z marką. Nowe realizacje z ambasadorem są elementem długofalowej strategii – mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL.

Gwarancja spokoju to jeden z elementów konsekwentnie prowadzonej przez producenta strategii dostarczania kompletu stolarki dla domu. Zakup jest premiowany dodatkowymi korzyściami dla indywidualnego inwestora, m.in. szybszym wyborem, poradą doradcy techniczno-handlowego, jednolitą kolorystyką wszystkich produktów, skutecznym systemem serwisowym czy dostawą i montażem w tym samym terminie.

7 LAT GWARANCJI NA OKNA

Producent zagrał kolejną mocną kartą - przedłużył gwarancję na swoje okna PVC do 7 lat. Do tej pory oferował 5-letnią gwarancję na komplet stolarki. Rozszerzenie ochrony okien o kolejne 2 lata to potwierdzenie jakości i trwałości produktów. W ciągu 7 lat inwestorzy przetestują swoje okna praktycznie w każdych warunkach. To dla nich komfortowa sytuacja i pozytywne doświadczenie. Na 7-letnią gwarancję w branży stolarki otworowej mogą sobie pozwolić wyłącznie solidni producenci.

BONUS DLA KLIENTÓW

    Premiera kampanii to również start promocji na nowy model okien FEN 82, które przez 3 tygodnie będą dostępne z atrakcyjnym rabatem. Najwięcej zyska zdecydowany Inwestor, ponieważ co tydzień rabaty będą malały.

 -  Okna FEN82, krótko po premierze, stały się hitem sprzedaży w KRISPOL ze względu na antracytowy rdzeń – twierdzi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży. W teorii mały detal, w praktyce ma duże znaczenie dla Klientów. Połączenie promocji z przedłużoną gwarancją na ten typ produktów, to bez wątpienia najlepszy wybór dla Inwestora w tym momencie – dodaje.

Materiały wideo do kampanii powstały przy współpracy z salonem KRISHOME CONCEPT PLUS w Tarnowie. Kampania digitalowa została zaplanowana na wrzesień.

Za kreację odpowiada dom produkcji filmowej i telewizyjnej - Baltic Media Group, a promocję MaxRoyAgency i dział marketingu KRISPOL.

Szczegóły znajdują się na stronie producenta:  www.gwarancjaspokoju.pl
Spoty reklamowe będzie można zobaczyć na Youtubie: https://www.youtube.com/user/KRISPOLvideos

KRISPOL
press box