Reklama

Somfy Polska z nowym domem mediowym



W marcu firma Somfy Polska - producent automatyki domowej i rozwiązań smart home - rozpoczęła współpracę z nowym domem mediowym Wavemaker, należącym do globalnej grupy GroupM. Będzie on odpowiadał za zakup mediów dla marki we wszystkich kanałach komunikacji.

Czytaj więcej: Somfy Polska z nowym domem mediowym

Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii MediaMarkt



MediaMarkt lubi zaskakiwać. Tym razem w roli głównego bohatera kampanii reklamowej sieci wystąpi Zenek Martyniuk. „Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej: Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii MediaMarkt

Świąteczna kampania MediaMarkt zachęca do bycia blisko z rodziną - także dzięki technologii



Na trzy tygodnie przed Bożym Narodzeniem do mediów trafiła nowa kampania MediaMarkt. Wykorzystuje ona symbol litery „M”, łącząc prostotę przekazu z intrygującą tajemniczością. Hasło kampanii „Spełniamy Twoje marzenia” nawiązuje do pozytywnych emocji, towarzyszących nam podczas świąt i szerokich możliwości, jakie dają nowoczesne technologie.

Świąteczna kampania MediaMarkt wystartowała na początku grudnia i objęła wszystkie kanały komunikacji. Działania rozpoczęły się jako teaser w mediach społecznościowych. MediaMarkt zaangażował do współpracy znanych influencerów, którzy otrzymali paczki zawierające tajemniczą literę „M”. Symbolizuje ona dziecięcą radość z magii świąt i wymarzony prezent, wyczekiwany od dawna. Tak też opisywali ją podekscytowani influencerzy – jakby była najnowszym tabletem czy smartwatchem.

Czytaj więcej: Świąteczna kampania MediaMarkt zachęca do bycia blisko z rodziną - także dzięki technologii

Czwarty odcinek programu "Salonowe Rewolucje" jest już w Internecie



Wielu handlowców zastanawia się, co wpływa na decyzje zakupowe klientów oraz jak skutecznie sprzedać produkt. Polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń WIŚNIOWSKI znalazł na to receptę. Wraz z grupą ekspertów, m.in. dr Markiem Borowińskim, znanym Shop Doctorem, pokazuje innowacyjne podejście i know-how przyszłości. Już od 4 czerwca na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI można bezpłatnie obejrzeć czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje”. Widzowie serii przekonają się, w jaki sposób zmienić zwykłe punkty handlowe w nowoczesne salony sprzedaży XXI.

Czytaj więcej: Czwarty odcinek programu "Salonowe Rewolucje" jest już w Internecie

Maciej Orłoś wspiera Media Expert w promocji przedsprzedaży Samsung Note 20, Note20+, Note 20 ULTRA



5 sierpnia oficjalnie uruchomiono przedsprzedaż długo oczekiwanych -  Samsunga Note 20, Note 20+ oraz Note 20 Ultra. Z tej okazji Media Expert, we współpracy z producentem, zaprasza Klientów do skorzystania z atrakcyjnych bonusów zakupowych. Akcje przedsprzedażowe potrwają do 21 sierpnia 2020 r., a do ich promocji sieć zaprosiła Macieja Orłosia.

Czytaj więcej: Maciej Orłoś wspiera Media Expert w promocji przedsprzedaży Samsung Note 20, Note20+, Note 20 ULTRA

KRISPOL i Łukasz Piszczek w nowej odsłonie kampanii "Gwarancja spokoju"



Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Gwarancja spokoju marki KRISPOL we współpracy z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem. Producent oferuje inwestorom szybki i sprawny zakup kompletu stolarki do domu w salonach KRISHOME.

Czytaj więcej: KRISPOL i Łukasz Piszczek w nowej odsłonie kampanii "Gwarancja spokoju"

Lato z Zenkiem - MediaMarkt wyznacza trendy w branży



MediaMarkt wie, jak przyciągać uwagę odbiorców. Sieć od lat odpowiada na zmieniające się trendy konsumenckie, zaskakując innowacyjnością i przebojowością swoich kreacji reklamowych. Z początkiem wakacji ruszyła nowa kampania, której bohaterem jest „król disco polo” – Zenek Martyniuk.

Czytaj więcej: Lato z Zenkiem - MediaMarkt wyznacza trendy w branży

KRISPOL z nowym cyklem wideo porad



Zapytaj, zanim zbudujesz. Według tej prostej zasady producent kompletu stolarki przygotował serię poradników wideo skierowanych do inwestorów budujących dom.

Partnerem merytorycznym cyklu została Akademia Eksperta, która na co dzień prowadzi szkoleniach produktowo-handlowe i montażowe dla Partnerów KRISPOL oraz salonów KRISHOME. To kolejny krok w strategii producenta, który przykłada dużą wagę do wysokiego poziomu kompetencji Partnerów oraz jakości stolarki.

Czytaj więcej: KRISPOL z nowym cyklem wideo porad

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top