Zostań twarzą kampanii reklamowych L'Oreal
Konkurs Casting Models ma wyłonić modelkę, która będzie reklamować farbę do włosów Casting Creme Gloss. Pierwszy etap będzie miał miejsce w Warszawie, w domu mody Forget Me Not na ulicy Chmielnej. Podczas dwudniowego castingu i sesji fotograficznej wybranych zostanie do 50 kandydatek, które następnie zostaną zaproszone do sesji weryfikacyjnej na początku czerwca. Spośród nich wybrana zostanie finałowa 10-tka, a zwyciężczynię konkursu poznamy 28 czerwca podczas tegorocznego Warsaw Fashion Street.
Drugim sposobem wejścia do finału jest zarejestrowanie się na stronie www.castingmodels.pl i przysłanie swoich zdjęć. Również spośród tej grupy zostaną wybrane osoby, które zostaną zaproszone do sesji weryfikacyjnej i będą miały szansę wejść do wąskiego grona finalistek.
Zwyciężczyni konkursu zostanie modelką i twarzą reklamową farby do włosów Casting Creme Gloss na cały rok. Jej wizerunek będzie wykorzystywany we wszystkich akcjach i kampaniach reklamowych tego produktu, a ona sama podpisze roczny kontrakt z agencją New Age Models.
Bardzo się cieszę, że nasza agencja może organizować tak dużą akcję. Jest to z pewnością jeden z ciekawszych naszych projektów, który wymaga zaangażowania bardzo wielu osób w długim okresie i podjęcia wielu skomplikowanych działań logistycznych. Ale jest to też dowód uznania ze strony L'Oreal dla naszej dotychczasowej pracy. - mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, dyrektor zarządzająca i członek zarządu REDage.
Wyboru najpiękniejszej twarzy marki Casting Creme Gloss dokona jury złożone z takich osób jak Agnieszka Maciąg – najbardziej znana polska modelka, Dorota Wróblewska – właścicielka domu mody Forget Me Not oraz producentka Warsaw Fashion Street, Maciej Lisowski – dyrektor generalny New Age Models oraz Aneta Osęka z L'Oreal Paris.
Patronem konkursu jest tygodnik Viva. Konkursowi będą towarzyszyć działania reklamowe w prasie, radiu i internecie.
Więcej na stronie:
www.castingmodels.pl
REDage