Marcin Gortat promuje nowy serwis na Sport.pl poświęcony Mistrzostwom Europy w Koszykówce

Drukuj
„Mistrzostwa Europy w Koszykówce" - to nowy serwis tematyczny portalu Sport.pl. Kampania serwisu z udziałem Marcina Gortata pod hasłem „Gram z najlepszymi. Sport.pl", wystartowała z początkiem tego tygodnia. Obejmie internet i prasę. W połowie sierpnia popularny polski koszykarz pojawił się w również w ogólnopolskiej kampanii „Gazety Sport.pl" - dodatku do „Gazety Wyborczej" i portalu Sport.pl.

Serwis Sport.pl „Mistrzostwa Europy w Koszykówce" prezentuje bieżące informacje z rozgrywanych meczy, wiadomości dotyczące polskiej kadry, komentarze i opinie dziennikarzy Gazety i portalu Sport.pl oraz analizy ekspertów i komentarze wideo Łukasza Ceglińskiego i jego gości. Atrakcją serwisu jest specjalny dział poświęcony Marcinowi Gortatowi, w którym pojawią się m.in. ekskluzywne komentarze gwiazdy koszykówki. Nie zabraknie artykułów pochodzących z najlepszych blogów eksperckich poświęconych koszykówce, m.in. Supergigant. Pojawią się również oryginalne i charakterystyczne dla serwisu Zczuba.pl relacje na żywo z rozgrywanych meczów.

Serwis dostępny jest pod adresem: http://www.sport.pl/koszykowka/0,84988.html

Kampania promująca serwis „Mistrzostwa Europy w Koszykówce" w internecie obejmie m.in. serwisy Grupy Gazeta.pl. Wykorzystane zostaną reklamy wielkoformatowe (Triboard Expand) wprowadzone na początku września do oferty sprzedażowej Grupy Gazeta.pl, a także reklamy graficzne i tekstowe w systemie Google AdWords. W prasie reklamy pojawią się w „Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach. Kreację oraz plan kampanii przygotował dział marketingu Grupy Gazeta.pl.

Marcina Gortata możemy również oglądać od połowy sierpnia w kampanii „Gazety Sport.pl" i portalu Sport.pl na nośnikach reklamy zewnętrznej - billboardach i citylightach. Trzy wersje kampanii obecne na nośnikach przygotowała agencja Jasieński/Stadnicki Advertising, a media zaplanował i kupił dział promocji Gazety Wyborczej.

Agora SA