Komunikacja marketingowa MediaMarkt wśród najlepszych!

Drukuj



Podręcznik Philipa Kotlera o biznesie w Polsce już dostępny


Najnowsza książka „Essentials of Modern Marketing - Poland Edition” prof. Philipa Kotlera, światowej ikony marketingu, właśnie trafiła na rynek! To pierwsza publikacja tego autora poświęcona sukcesom marketingowym i wyzwaniom współczesnego marketingu w Polsce. Wśród przedstawionych marek znajduje się m.in. sieć MediaMarkt. Innowacyjne pomysły firmy mogą dzięki temu stać się inspiracją dla młodych marketingowców.


Philip Kotler jest profesorem Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management. Pracował jako konsultant m.in. dla takich firm jak IBM, General Electric, Sony, AT&T, Bank of America, Merck, Motorola czy Ford. Od lat jest ceniony jako jeden z czołowych badaczy marketingowych na świecie, a brytyjski dziennik „Financial Times” umieścił go na swojej liście 10 najlepszych autorów biznesowych. Jest twórcą ponad 80 książek i 150 artykułów naukowych. Jego książka, „Marketing Management” jest uznawana za jedną z 50 najlepszych pozycji biznesowych wszechczasów.

Seria „Essentials of Modern Marketing” to globalne dzieła wydawane głównie w języku angielskim. Polska edycja ukazała się w wersji anglojęzycznej, planowane jest również wydanie w języku polskim. “Essentials of Modern Marketing - Poland Edition", którą prof. Kotler współtworzył z partnerami i Mariuszem Soltanifarem, CEO Kotler Impact Poland, to pierwsza na świecie książka marketingowa poświęcona sukcesom rynkowym w Polsce, sygnowana przez Philipa Kotlera. Publikacja ta opisując mechanizmy marketingowe, prezentuje najciekawsze przykłady rozwoju oraz sukcesów marketingowych i biznesowych firm oraz start-upów działających na polskim rynku, przybliżając jednocześnie wyzwania i szanse współczesnego marketingu.

Książka “Essentials of Modern Marketing - Poland Edition" została przygotowana w ścisłej współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego oraz Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu. Z dzieł Kotlera korzystają studenci MBA, studiów podyplomowych, kursów oraz warsztatów dla kadry zarządzającej. Publikacja ta z pewnością wejdzie do kanonu literatury marketingowej – mówi Mariusz Soltanifar, CEO Kotler Impact Poland, współautor książki.

Wśród marek, których sukcesy komunikacyjne zostały docenione w publikacji, znalazł się MediaMarkt - marka od lat budująca swoją pozycję jako mistrza najlepszych doświadczeń zakupowych w świecie nowoczesnych technologii.

Cieszymy się z zaproszenia marki MediaMarkt do obecności w podręczniku prof. Philipa Kotlera. W naszej komunikacji skupiamy się na młodych użytkownikach nowych technologii, którzy oczekują dzisiaj od marki znacznie więcej niż tylko produktu. Chcą mieć realny, pozytywny wpływ na otaczający świat i środowisko naturalne, dlatego świadomie wybierają te marki, które odpowiedzialnie rozwijają swój biznes. MediaMarkt odpowiada na te potrzeby wspierając przy tym klientów w prowadzeniu bardziej zrównoważonego stylu życia, m.in. rozbudowując ofertę produktów i usług zrównoważonych. Zapraszając konsumentów do świadomego odkrywania technologii zapewniamy im jak najlepsze doświadczenia zakupowe. W ten sposób tworzymy zupełnie nową kategorię „Experience Electronics”, w myśl hasła naszej platformy komunikacyjnej „Let’s Go!”. Zapraszam do lektury książki – mówi Anna Tutak-Kordyl, Dyrektor Marketingu MediaMarktSaturn Polska.

Nowa platforma komunikacyjna marki Let’s Go!, uruchomiona w ubiegłym roku, powstała z myślą o młodych klientach, ale także wzmocniła nowoczesny wizerunek marki, a co najważniejsze wyróżniła sieć na tle konkurencji, podkreślając inne atrybuty wizerunkowe niż determinująca rynek cena. Kampania Let’s Go! oparta jest na ludziach oraz emocjach. Hasło zachęca do interakcji z marką i stanowi zaproszenie do jej świata, zabierając klientów w fascynującą podróż po świecie nowych technologii.

Książka „Essentials of Modern Marketing - Poland Edition” dostępna jest w sprzedaży od 16 maja 2023.



MediaMarktSaturn Polska
press box