Reklama

Prezes PGE dziękuje Klientom za wyrozumiałość podczas pandemii i zachęca do zdalnego kontaktu



Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej, w liście wysłanym do Klientów PGE, dziękuje za ich wyrozumiałość w czasie epidemii koronawirusa oraz informuje, że PGE stopniowo otwiera stacjonarne Biura Obsługi Klienta. Jednocześnie zachęca do korzystania w pierwszej kolejności ze zdalnych kanałów kontaktu z PGE. List jest przekazywany klientom w wersji elektronicznej wraz z eFakturą.

Czytaj więcej: Prezes PGE dziękuje Klientom za wyrozumiałość podczas pandemii i zachęca do zdalnego kontaktu

Klienci PGE Obrót chętnie podpisują umowy zdalnie



Coraz więcej Klientów PGE Obrót, największego sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce, wchodzącego w skład Grupy Kapitałowej PGE, podpisuje umowę bez wychodzenia z domu, wykorzystując do tego profil zaufany. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy z tej możliwość skorzystało już ponad tysiąc Klientów.
 

Czytaj więcej: Klienci PGE Obrót chętnie podpisują umowy zdalnie

e-faktura od Remmers Polska wspiera służbę zdrowia



Remmers Polska zdecydowała, że od każdej wyrażonej zgody na otrzymywanie e-faktur przekaże 10 zł na pomoc służbie zdrowia. Biorąc pod uwagę ilość dotychczas obsługiwanych klientów jesteśmy przekonani, że będziemy mogli przyczynić się do ogólnopolskiej zbiorki organizowanej przez Fundacje Siepomaga.pl.

Czytaj więcej: e-faktura od Remmers Polska wspiera służbę zdrowia

Assistance domowe na fali wznoszącej od kilku lat. Pandemia paradoksalnie wspiera ten trend


Z badania przeprowadzonego przez Mondial Assistance wynika [1], że w 2019 roku największy wzrost wartości usług assistance nastąpił w obszarze assistance domowego. 64 proc. badanych wskazało, że assistance domowe ma dla nich największą wartość. To wzrost aż o 7 p.p. w porównaniu do poprzedniej edycji badania.

- Nasze statystyki potwierdzają trend z badania i dobrze oddają potencjał usług assistance domowego. Analizując dane z kwietnia widać, że pomimo spadku wezwań assistance we wszystkich sektorach, zainteresowanie assistance domowym jest większe niż assistance medycznym. Wszystkie serwisy realizujemy na bieżąco. W minionym miesiącu 92 proc. próśb o pomoc związanych było z awarią RTV/AGD, a 6 proc. dotyczyło awarii PC. – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.  

Czytaj więcej: Assistance domowe na fali wznoszącej od kilku lat. Pandemia paradoksalnie wspiera ten trend

PGE ponownie otwiera stacjonarne placówki obsługi



PGE Obrót i PGE Dystrybucja od poniedziałku, 18 maja, stopniowo wracają do stacjonarnej obsługi klientów z zachowaniem szczególnych zasad bezpieczeństwa. PGE zachęca klientów, aby w pierwszej kolejności korzystali jednak ze zdalnych kanałów kontaktu.

Czytaj więcej: PGE ponownie otwiera stacjonarne placówki obsługi

Rodzina, pasja i duma - 30 lat rozwoju technik zamocowań Klimas Wkręt-met



Klimas Wkręt-met, polski producent technik zamocowań, w 2020 r. obchodzi 30-lecie działalności. Jubileusz przypada na czas jednego z największych światowych kryzysów. Firma zamierza jednak dalej realizować i rozwijać biznes, który dzisiaj daje pracę siedmiuset pracownikom. Co zdecydowało o tym, że niewielka rodzinna firma, stworzona w latach 90., dziś wyznacza standardy na krajowym i europejskim rynku technik zamocowań i jest najbardziej rozpoznawalną marką wśród polskich wykonawców?    
 

Czytaj więcej: Rodzina, pasja i duma - 30 lat rozwoju technik zamocowań Klimas Wkręt-met

Efektywne gospodarowanie energią. Przemysłowa brama segmentowa SPU 67 firmy Hörmann



Ekonomia i ekologia sprawiają, że efektywne gospodarowanie energią ma dzisiaj coraz większe znaczenie. Dla inwestorów ważna jest więc dobra izolacyjność termiczna zarówno ścian, jak i bram. Dlatego Hörmann oferuje przemysłową bramę segmentową SPU 67 Thermo, która wyraźnie ogranicza straty ciepła powstające w obrębie otworów budynków.

Czytaj więcej: Efektywne gospodarowanie energią. Przemysłowa brama segmentowa SPU 67 firmy Hörmann

Poznańska kamienica "Żelazko" w systemach Aluprof



Dobiegły końca prace związane z rekonstrukcją i budową jednego z najbardziej rozpoznawalnych symboli Poznania. Słynne „Żelazko” to dziś kompleks dwóch budynków mieszkalnych – zrewitalizowanej wiekowej kamienicy i nowej, współczesnej miejskiej kamienicy. W nowo powstałej części zastosowano m.in. zaawansowane technologicznie systemy aluminiowe ALUPROF.

Czytaj więcej: Poznańska kamienica "Żelazko" w systemach Aluprof

Anna Tutak-Kordyl nową Dyrektor Marketingu MediaMarktSaturn Polska



Z początkiem maja do MediaMarktSaturn Polska dołączyła Anna Tutak-Kordyl, która objęła stanowisko Dyrektor Marketingu. Będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz implementację strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci MediaMarkt na polskim rynku.

Czytaj więcej: Anna Tutak-Kordyl nową Dyrektor Marketingu MediaMarktSaturn Polska

Dagmara Seliga nową Dyrektor HR w MediaMarktSaturn Polska



Dagmara Seliga została Dyrektor HR w MediaMarktSaturn Polska, zastępując na tym stanowisku Marię Tykałowicz. Dagmara Seliga dołączyła do zespołu w marcu br. i jest odpowiedzialna za budowanie strategii dotyczącej zasobów ludzkich oraz wdrażanie jej w całej organizacji, m.in. w obszarze rekrutacji, mentoringu oraz programów rozwoju i oceny kompetencji pracowników.

Czytaj więcej: Dagmara Seliga nową Dyrektor HR w MediaMarktSaturn Polska

Jak tworzyć obiekty przyjazne użytkownikom na co dzień i w obliczu ekstremum?



Sposób myślenia o projektowaniu budynków i co za tym idzie o procesie realizacji, a także produkcji materiałów budowlanych w wyniku doświadczenia pandemii zmieni się bezpowrotnie. Odpowiedzialne projektowanie, w jeszcze większym niż dotychczas stopniu, będzie opierało się o aspekty ekologiczne. Nadrzędnym celem inwestorów i branży stanie się zapewnienie użytkownikom obiektów komfortu na wielu różnych poziomach.

Czytaj więcej: Jak tworzyć obiekty przyjazne użytkownikom na co dzień i w obliczu ekstremum?

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top